Někdo si dává věci na své místo, tím pádem ví, že tam ta věc je a hledání odpadá. Ovšem i takový člověk může dělat tuto činnost například ve městě, kde ještě nebyl a touží najít třeba hospodu.

SEO

Všichni hledající, je jedno kdo jsou, přehrabují věci a odkládají je jinam, aby při další činnosti nepřekážely. Stejným, nebo hodně podobným způsobem pracuje i internetový vyhledávač, a je jedno zda je to Bing nebo Nebing. Všechny postupují stejným nebo obdobným způsobem, aby nakonec vytáhli to, co po nich žadatel chce. A nyní si vezměte v potaz, že vy tu věc najdete jednu. Třeba ponožku. On jich najde stovky, třeba stránek o ponožkách. Vy si tu jednu necháte, protože tu jste hledali a končíte. On, ten vyhledávač, musí všechny weby se slovem ponožka ještě roztřídit. Odshora dolů. Ty pak umísti na stránku, kterou vy máte před očima. Při řazení postupuje od těch nejrelevantnějších po ty méně relevantní. Hodnotí podle toho, co mu SEO přikáže. A tu jsme u toho jádra pudla neboli SEO „pudla“, který právě váš web s ponožkami vyhodnotí a někam do řady umístí. Zde si samozřejmě musíte představit, že jste jejich prodejce, tedy těch ponožek. Pokud by na vašem soukromém webu bylo slovo ponožka jen jednou, bude nalezen také, ale zobrazen až někde na milionté pozici. Pokud chcete být výše, musíte vědět a znát právě o SEO skoro vše. Tedy co umí, jak je možno jej ovládat, jaké algoritmy jsou podstatné a tak dále a tak dále. Pokud nemáte o výpočetní technice minimálně základní znalosti, už na první stránce končíte a jdete se bavit něčím jiným.

Struktura webu

Nezoufejte, že jste z toho nic nepochopili, není to dáno každému. Právě proto zde máme odborníky, a není jich málo, kteří této věci rozumí a vědí co s tím. Chcete-li opravdu svůj web povýšit, tak se s nimi zkontaktujte a oni se již postarají o zbytek. Protože přece jen je to práce pro profesionála to jsou ve firmě Seolight všichni.