Aby nechyběli návštěvníci
Aby se vyplatilo provozovat svůj web, je třeba postarat se o to, aby na něj chodili dostatečně početní uživatelé. Jakmile se totiž těchto nedostává, je logické, že chybí publikum, jemuž je toto určeno, a vše, co se tu nabízí, je tedy hlasem volajícího v pustině.
Jenže zkuste si to, oslovit nějak veřejnost, aby navštěvovala web, o jehož existenci vesměs nemá ani tušení! To je jen těžko představitelné a vlastními lidskými silami prakticky nerealizovatelné. Protože návštěvníci žijí vesměs příliš daleko na to, aby je provozovatel webu oslovil osobně, a upozorňovat někoho na existenci webu tím, že ho na tomto webu budeme burcovat, je samozřejmě naivní představa.
Ale řešení tu naštěstí existuje. A tímto je optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy náležité úpravy webu a toho, co s ním souvisí, s cílem učinit tuto internetovou prezentaci dokonalou pro internetové vyhledávače. Protože tyto vyhledávače dokážou významnou měrou ovlivnit, co bude na internetu navštěvováno a co ne, respektive jaký bude počet zdejších návštěvníků. Na umísťování se určitého webu v internetových vyhledávačích závisí to, nakolik často tento přijde lidem na oči, jak často bude těmito otevřen a následně i využit.
A protože není na internetu vyhledávač jediný, protože je jich tu povícero a každý má svá specifika, přichází vhod tu SEO optimalizace na Google a tu třeba SEO optimalizace na WordPress. A to stejně jako ono zviditelnění znamená zvýšení úspěšnosti webu, tedy zajištění dostatečně hojných návštěvníků, z nichž se následně stávají dejme tomu zákazníci, klienti či jiní partneři.
Díky optimalizaci se dá napravit ten nejzásadnější problém, jaký web jenom může mít. Díky optimalizaci už se žádná nabídka na síti neztratí v moři těch ostatních. A je pochopitelné, že to a nic jiného potřebuje každý web bez výjimky.